2017. október 20., péntek

Ködös tájkép

Zalaegerszeg, Egerszeg hegyi kápolna a TV toronnyal 2017.10.17.

Régóta szerettem volna csinálni egy olyan felvételt, amely nagy távlatokat mutat meg, a zalai dombság szívét s lelkét is megmutatja nem hétköznapi módon. Gondolok itt arra, hogy az időjárási feltételek valamilyen formában különlegesek. Ez szerintem elengedhetetlen egy jó tájkép elkészítéséhez. S a napokban ez sikerült is, köszönhetően az őszi köd megjelenésének és most, hgoy van repülő alkalmatosságom segítségül, már csak a megfelelő alkalmat kellett kivárnom. Viszont az időjárás nagyon kiszámíthatatlan. Ez a kép nem az első nekifutásra készült. Háromszor is próbálkoztam. Reggelente körbe autóztam a várost szegélyező hegyeket. Egyszer olyan vastag volt a köd, hogy hiába küldtem fel a drónt, semmit sem láttam. Másszor meg a helyszínnel volt a baj. Nem megfelelő motívumok, rossz napállás is nehezítette a felvétel elkészítését. Aztán tegnap végre minden összejött. Nem túl kora reggel sikerült olyan helyszínt találnom, ahol éppen annyi köd volt, hogy élvezhető legyen és a szép ellenfény is megvalósult.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése