2017. augusztus 1., kedd

Egy téma két megközelítésben

E képeket az Albatrosz tánccsoport fellépésén készítettem, a zalaegerszegi Aquacityben.
A téma adott volt, egy jubileumi műsoron táncosok léptek fel egy strandon. Megindította fantáziám a míves táncelőadás, amint kontrasztban van a helyszín miliőjével, a fürdőruhás nézők egyvelegével. Elkészítettem a saját felvételem, amit ebből a szituációból kiakartam hozni. Előtérben a táncosok és a háttérben fókuszban a nézők. Ebben a szituációban jobban érdekelt a nézők reakciója, viselkedése.

Az Én képem:

És a hivatalos kép:


S aztán elkészítettem azt a képet amelyre a lapomnak szüksége volt. Előtérben a táncosok, szép, látványos koreográfia, jól látható módon fotózva, némi környezettel és a háttérben a nézők elvesznek a messzeségben. (színesben of course)
- persze ebben is van egy icipici fricska, hisz jól láthatóvá vált az esemény iránti nagyfukú érdektelenség.

Neked vajon melyik kép tetszik?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése